Internetbureau Wonders werkt voor tal van opdrachtgevers in Baarn, Hilversum, Soest, Almere, Bussum, Laren, Blaricum, Ankeveen, Nederhorst, Naarden, Loosdrecht, Wijdemeren, Kortenhoef, 's-Graveland, Nigtevecht, Loenen, Amstelveen, Abcoude, Breukelen, Maarssen, Utrecht, en ver daarbuiten.

Cofely Duurzaam event

Voor de feestelijke opening van het nieuwe hoofdkantoor verzorgden wij in opdracht van In´tent Events alle communicatie rondom dit evenement.

GfK Finance congres

Voor het GfK Finance congres ontwikkelden wij verschillende instrumenten, waaronder een speciale website voor de werving en registratie van deelnemers.

SterkWerk The Party!

In´tent Events organiseerde een spetterend personeelsfeest voor de ruim 700 medewerkers van Cofely. Hoe zorg je ervoor dat ze allemaal komen...

verhoog deelname aan uw evenement met een multimediale aanpak

Een evenement is een perfect instrument om het contact met uw relaties of personeel te versterken. Het grote aantal evenementen waarmee we tegenwoordig worden overspoeld maakt het er niet makkelijk op om de deelname aan uw evenement te bewerkstelligen. Een brief of een e-mailtje is niet meer voldoende om indruk te maken.

Wij hebben een multimediale aanpak ontwikkeld die echt aandacht vraagt voor uw evenement en de deelname effectief stimuleert.

creatieve vertaling van het thema

Uw evenement heeft ongetwijfeld een specifiek onderwerp of thema (en anders verzinnen we er een). Wij verwerken het thema in een unieke vorm en visuele rode draad. Uw bestaande huisstijl en tone-of-voice worden daarbij nauwlettend in de gaten gehouden.

complete mediamix

Afhankelijk van uw doelgroep (de omvang, samenstelling en de details die er bekend zijn van de genodigden) zullen we alle mogelijke media overwegen:

  • save-the-date per e-mail

    Als opwarmer voor het evenement lichten we voor de genodigden (gepersonaliseerd) een tipje van de sluier met het verzoek de datum alvast te noteren.
  • persoonlijke uitnodiging per post

    Hoewel het zo makkelijk is om een uitnodiging per e-mail te versturen, kan - weer afhankelijk van de doelgroep - een goed verzorgde uitnodiging per post meer indruk maken. Een persoonlijke boodschap, eventueel gecombineerd met een unieke deelnamecode, is zeker aan te raden.
  • persoonlijke uitnodiging per e-mail

    Vaak zetten we een gepersonaliseerde uitnodiging per e-mail als 2e trap van de 'uitnodigingsraket' in. Deze reminder geeft de ontvanger net dat duwtje om tot aanmelding over te gaan. Met 1 klik is de deelname verzekerd.
  • miniwebsite voor informatie en registratie

    Afhankelijk van het karakter van het evenement (besloten of openbaar) ontwikkelen wij een bescheiden website waar de potentiële deelnemer (al of niet met een speciale toegangscode) meer informatie kan vinden over het programma en zich kan aanmelden voor deelname. Alle aanmeldingen worden centraal in een database opgeslagen. Een mobiele versie, in combinatie met het gebruik van een QR-code in de uitnodiging, is ook het overwegen waard.
  • e-mail signatures en banners

    Voor veel evenementen is het wellicht wenselijk om de reguliere uitgaande e-mailberichten te voorzien van een ‘Evenement-signature’. Ook een banner op uw eigen website kan zeker bijdragen aan de promotie.
  • display- & promotiemateriaal

    Het valt te overwegen om op locaties waar uw doelgroep zich begeeft (in de ontvangstruimte van uw bedrijf of bij een andere bijeenkomst) promotiemateriaal te plaatsen. Denk bijvoorbeeld aan een roll-up banier of spandoek.
  • social media integratie

    De beschikbare sociale media kunnen zeker bijdragen aan de bekendheid van het evenement. Wij richten desgewenst een specifieke Facebook of LinkedIn pagina in en ondersteunen bij de inzet van Twitter.
  • telemarketing

    Het zal in voorkomende situaties noodzakelijk zijn om de genodigden telefonisch aan te sporen om deel te nemen. Uw eigen commerciële mensen spelen hier een belangrijke rol. Wij voorzien u van een gedetailleerd verslag van de resultaten van de verschillende instrumenten (wie is er aangeschreven, heeft gereageerd, geklikt op links in de e-mail berichten etc.). Dit maakt het mogelijk om heel gericht de genodigden te benaderen. Afhankelijk van de doelgroep (omvang) kan het wenselijk om hierbij ondersteuning van telemarketeers in te zetten. Wij kunnen dit voor u verzorgen.
  • no-show reminder

    Bij evenementen waar geen kosten verbonden zijn voor de deelnemer, bestaat de kans dat deze alsnog niet komt opdagen. Om dit zoveel mogelijk te voorkomen, sturen we enkele dagen voor het evenement nog een herinnering per e-mail. We sommen dan nog even kort een paar unieke (extra) voordelen op om vooral aanwezig te zijn.
  • aankleding van het evenement

    Als er veel aandacht is besteed aan de communicatie rondom het evenement, moet het beeld tijdens het evenement natuurlijk ook aansluiten. Wij denken graag met u mee over de aankleding op locatie. Denk hierbij niet alleen aan fysieke decoratie maar ook aan audiovisuele middelen.
  • the ‘afterparty’

    Na afloop verliezen we de deelnemer natuurlijk niet uit het oog. Een compleet  verslag, eventueel uitgebreid met de presentaties die zijn gegeven en een foto- en/of videoreportage maken het verhaal compleet. Per e-mail brengen we de deelnemers op de hoogte van het verslag dat op de speciale Miniwebsite te vinden is. Ook is het mogelijk om de deelnemers te vragen het evenement te waarderen. Deze feedback levert waardevolle informatie voor een vervolg.

op maat van uw doelgroep

De hierboven geschetste middelenmix is natuurlijk geen 1-2-3-tje. Afhankelijk van uw doelgroep, de boodschap en het thema zullen wij samen met u besluiten welke instrumenten wel of niet worden ingezet. Ook kan er tussentijds worden op- of teruggeschaald.

meer weten over onze aanpak van uw evenement?

Wij wisselen graag met u van gedachte over de promotie van uw volgende evenement. Vraag ons gerust het hemd van het lijf. Wij luisteren graag en goed. Maak een afspraak »

 

eventmarketing in een notendop

  • creatieve aanpak
  • benut de beschikbare media en middellen
  • persoonlijke benadering
  • secuur adressenbeheer
  • maak het makkelijk

 

referentieprojecten

Voor verschillende relaties hebben wij de evenementenpromotie verzorgd:

 

maak een afspraak

Gebruik het formulier, stuur een berichtje naar viktor.franzen@wonders.nl of bel
035 – 6566515.

recente projecten

© 2017 wonders interactive | de kleine lettertjes